Search
Close this search box.

ارور f23 در لباسشویی بوش نشان دهنده چیست ؟

چکیده محتوا این صفحه

ارور f23 در لباسشویی بوش نشان دهنده چیست ؟

اگر می خواهید بدانید که ارور f23 در لباسشویی بوش نشان دهنده چیست ؟ در این مقاله با ما همراه گردید ، تا پاسخ این سوال برای شما روشن شود .‌ ارور f23 ممکن است در مراحل مختلف لباسشویی چشمک زنان به شما هشدار دهد ، بسیاری از ما با دیدن این هشدار دستپاچه و نگران می شویم .

این کد اغلب بیانگر نشتی آب دستگاه است ، که اگر به موقع رفع نشود ، خسارات جبران ناپذیری به بار می آورد . در این مقاله با ما همراه شوید ، تا پاسخ پرسش ارور f23 در لباسشویی بوش نشان دهنده چیست ؟ را دریابید .

بیشتر بخوانید: تعمیر تلویزیون

 ارور f23 در لباسشویی بوش نشانه ی چیست ؟

در نخستین بخش از مقاله به پرسش ارور f23 در لباسشویی بوش نشان دهنده چیست ؟ پاسخ می دهیم .‌ به بیانی ساده این کد بیانگر نشتی آب در دستگاه می باشد و میزان این نشتی به قدری است ، که درون سینی دستگاه آب زیادی جمع و در نتیجه سنسور Aquastop فعال شده است .

در ادامه این بحث باید افزود که ، این ارور به دنبال فعال شدن سیستم حفاظتی از نشتی سنسور Aquastop ، روی نمایشگر لباسشویی بوش رویت می شود . مکانیسم کاری این سنسور اصلا پیچیده نیست .‌

لباسشویی محل مخصوصی برای اتصال به شناور دارد ، زمان ورود آب به پالت ، شناور بالا رفته و سیستم Aquastop فعال می گردد و با فعال شدن این سنسور ، کد f23 به شما اخطار نشتی آب را در دستگاه را می دهد .

در ادامه این مبحث از مقاله ارور f23 در لباسشویی بوش نشان دهنده چیست ؟ باید افزود که ، کد f23 فقط به دلیل نشتی آب پدیدار نمی شود ، این خطا بیانگر مشکلات دیگری در دستگاه نیز می باشد . این مشکلات عبارتند از ؛

  • شیلنگ تخلیه یا ورودی آب مسدود یا شکسته شده است .
  • سیستم Aquastop خراب شده و آب در سینی دستگاه جمع می شود .
  • برد دستگاه ایراد پیدا کرده است .
  • یکی دیگر از علل ظاهر شدن خطای f23 جرم گرفتن دستگاه می باشد .
  • در پایان این مبحث از مقاله ارور f23 در لباسشویی بوش نشان دهنده چیست ؟ باید افزود ، در صورتی که مخزن مواد شوینده لباسشویی بوش به درستی در جای خودش قرار نگیرد ، با این ارور مواجه می شویم .

 ارور f23 در لباسشویی بوش نشانه ی چیست ؟

نحوه رفع ارور f23 در لباسشویی بوش

در مطلب قبلی پاسخ پرسش ارور f23 در لباسشویی بوش نشان دهنده چیست ؟ برای شما روشن شد . حال یک سوال دیگر برای شما پیش می آید و این است که ، چگونه این ارور را برطرف و مشکلات ایجاد شده را تعمیر کنیم .

زمان مشاهده کد f23 ، نخستین اقدامی که باید انجام دهید ، کشیدن دوشاخه لباسشویی از پریز برق است ، پس از آن باید شیر ورودی آب را بست . حال ماشین را به جلو بکشید تا به پشت آن دسترسی داشته باشید .‌

برای پیدا کردن محل نشتی در این بخش از مقاله ارور f23 در لباسشویی بوش نشان دهنده چیست ؟ با ما همراه گردید ، تا با نحوه بررسی بخش های مختلف آشنا شوید . برای یافتن محل نشتی ، نخست باید مخزن گرد و غبار باید بازبینی شود ، تا اطمینان حاصل کنید که ، در جای خود به درستی نصب شده است .

در غیر این صورت احتمالا علت نشتی عدم نصب صحیح مخزن گرد و غبار می باشد .‌ در صورت نصب اشتباه آن را خارج کنید ، به درستی و مطابق با اصول آن را در جای مناسب خود قرار دهید .‌

اگر مخزن گرد و غبار ایرادی نداشت ، باید شیلنگ ورودی آب ، اتصالات پمپ ، شیلنگ تخلیه آب را چک کنید ، تا از سالم بودن و عدم انسداد آنها اطمینان حاصل کنید .

در ادامه این مطلب از مقاله ارور f23 در لباسشویی بوش نشان دهنده چیست ؟ به نحوه بررسی کردن اتصالات آب می پردازیم . برای چک کردن این اتصالات مراحل زیر را دنبال کنید ؛

  • نخست شیلنگ آب و فاضلاب لباسشویی را جدا کنید .‌
  • آب درون دستگاه را باید از طریق فیلتر خالی کرد .
  • لباسشویی را به سوی خود چرخانده و پالت را به دو سمت تکان دهید .
  • از بخش زیرین لباسشویی ، بدنه دستگاه را بررسی کنید ، با یافتن پمپ تمام اتصالات و نازل ها را بازبینی نمایید .‌
  • در صورت مشاهده هر گونه فرسودگی و شکستگی ، اجزا قدیمی را با قطعات نو عوض کنید .
  • برای عیب یابی صحیح و تعمیر درست دستگاه ترجیحا پیش از هر اقدامی با تکنسین متخصص لباسشویی بوش تماس بگیرید .

نحوه رفع ارور f23 در لباسشویی بوش

بررسی سایر مکان های نشتی آب در لباسشویی بوش و رفع آنها

در این بخش از مقاله به بررسی سایر نقاطی که امکان دارد ، نشتی در آنها رخ بدهد ، می پردازیم . نشتی آب ممکن است در بخش های زیر هم رخ دهد ؛

  • گاهی اوقات محل نشتی آب ، محل اتصال شیلنگ به لباسشویی است ، که حتی زمانی که دستگاه خاموش است ، کف زمین خیس می شود .
  • اتصال لوله از شیر پرکننده با مخزن مواد شوینده ، مکان دیگری است ، که امکان نشتی آب در آن وجود دارد . برای بررسی این بخش باید پوشش بالایی را برداشت و آب بندی واشر را چک نمود .
  • در صورتی که حین بررسی دستگاه متوجه شدید ، که مخزن خالی از آب است و کد f23 روی نمایشگر شما ظاهر شده ، باید سیستمAquastop را چک کنید .‌ اگر این بخش چسبندگی لازم را ندارد ، پس زمان تعویض آن فرا رسیده است . ترجیحا این کار را به تعمیرکاران حرفه ای و ماهر بسپارید .

بررسی سایر مکان های نشتی آب در لباسشویی بوش و رفع آنها

سخن پایانی

امیدواریم که در این مقاله از تیم تعمیر شرکت تعمیرکار گروپ دریافته باشید که ، ارور f23 در لباسشویی بوش نشان دهنده چیست ؟ زمان مشاهده هر گونه اروری ، عیب یابی صحیح دستگاه اهمیت بالایی دارد ؛ پس کار را باید به تعمیرکاران حرفه ای ، ماهر و مجرب مانند تعمیرکاران شرکت تعمیر کار گروپ بسپارید .

تعمیرکاران این شرکت برای عیب یابی و تعمیر به منزل شما می آیند ، ایراد دستگاه را به خوبی تشخیص می دهند و آن را با هزینه کم تعمیر می کنند ، در صورتی که نیاز به تعویض قطعه باشد ، از قطعات با کیفیت ، نو و اورجینال استفاده خواهند کرد .

 بیشتر بخوانید: عیب یابی جارو برقی

درخواست آنلاین تعمیر لوازم خانگی
تکنسین های ما در سریع ترین زمان با شما در تماس خواهند بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *