Search
Close this search box.

بررسی انواع ارور یخچال اسنوا

چکیده محتوا این صفحه

بررسی انواع ارور یخچال اسنوا

بررسی انواع ارور یخچال اسنوا موضوعی است، که در این مقاله آن را بررسی می نماییم. یخچال های اسنوا، همانند یخچال های سایر برندهای معروف مجهز به یک سیستم عیب یاب می باشند، که در صورت بروز هر گونه مشکلی یک کد روی مانیتور دستگاه رویت می شود.

این کدها ترکیبی از حروف و اعداد است، که به نام ارور خوانده می شوند. با آگاهی از مفهوم هر ارور، به راحتی می توانید یخچال را عیب یابی کنید و ایراد آن را به دست خود یا کمک تعمیرکاران برطرف کنید. در این مقاله از سایت تعمیرات گروپ با ما باشید، تا به بررسی انواع ارور یخچال اسنوا بپردازیم.

انواع ارورهای یخچال اسنوا و مفهوم آنها

همانگونه که در بخش مقدمه نیز متوجه شدید، یخچال اسنوا ایرادهای دستگاه را با کدهای مخصوصی نشان می دهد. سنسورهای دستگاه ایرادات آن را متوجه می شوند، در صورتی که هر یک از بخش های این یخچال فریزر با مشکل روبرو شود، ارورها بر روی مانیتور دستگاه ظاهر می شوند.

در این بخش با ما باشید، تا به بررسی انواع ارور یخچال اسنوا بپردازیم. در زیر فهرستی از خطاهای رایج یخچال اسنوا را گردآوری کرده ایم. این خطا ها شامل موارد زیر می شود؛

انواع ارورهای یخچال اسنوا و مفهوم آنها

·         ارور H1

یکی از خطاهای رایج یخچال اسنوا ارور H1 می باشد. با بروز این ارور نشانه های دیگری از خرابی یخچال را نیز دریافت می کنید، آن عدم سرد بودن فریزر است. ارور H1 نشانه کم بودن یا خالی شدن گاز یخچال فریزر اسنوا است.

اگر با دما سنج دمای یخچال را اندازه گیری کنید، متوجه می شوید که دمای آن فراتر از 9 درجه سانتیگراد است. همچنین ممکن است از یخچال صدای هشداری مانند باز بودن درب فریزر و یخچال نیز به گوش شما برسد، این صدا نیز حاکی از کم یا خالی بودن گاز یخچال است.

صدای هشدار تا وقتی که دمای فریزر به دمای قبلی خود نرسد، از بین نمی رود.‌ در صورت بروز این ارور و چنین نشانه هایی، یخچال فریزر را خاموش کنید، فورا با یک مرکز حرفه ای شارژ کردن گاز تماس بگیرید.

تعمیر کاران شرکت تعمیرات گروپ این خدمات را برای شما انجام می دهند، علاوه بر شارژ گاز، آن را به خوبی بررسی می نمایند، تا از عدم نشتی آن اطمینان حاصل کنند. در ادامه مطلب با ما باشید تا به بررسی انواع ارور یخچال اسنوا بپردازیم.

بیشتر بخوانید: رفع ارور e8 در لباسشویی دوو

·         ارور H2

در ادامه مبحث بررسی انواع ارور یخچال اسنوا در مورد یکی دیگر از ارورهای این یخچال صحبت می کنیم. این کد نیز همانند مورد قبلی با دمای بالاتر از 18 درجه سانتی گراد در یخچال و صدای بوق خود را نشان می دهد.‌

ارور H2 حاکی از این است که گاز یخچال کم یا خالی شده و نیاز به شارژ مجدد دارد. ممکن است علت خالی شدن گاز نیز نشتی محل گاز باشد.‌ برای رفع این مشکل باید از تعمیرکاران متخصص یخچال اسنوا بخواهید، که گاز یخچال را پر و عدم نشتی محل گاز را بررسی کنید.

زمانی این کد برطرف و صدای بوق یخچال قطع خواهد شد، که دمای یخچال به 6+ درجه سانتیگراد برسد.‌ برای رفع این مشکل با شرکت تعمیر کار گروپ تماس بگیرید، تا این مشکل را با خوبی عیب یابی و رفع کنند؛ زیرا این کد بیانگر مشکلات دیگری مانند خرابی لاستیک درب یخچال، خرابی سنسور، خرابی فن نیز می باشد.

      ارور H2

پس برای تشخیص و بررسی انواع ارور یخچال اسنوا با یک مرکز تعمیر حرفه ‌ای مانند تعمیرکار گروپ تماس بگیرید.

  • ارور F1

اواپراتور یخچال از اجزای اساسی یخچال اسنوا است، که به شکل لوله های مارپیچی می باشد، این بخش وظیفه سرد کردن یخچال را بر عهده دارد. اگر این قطعه درگیر یخ زدگی شود، این کد روی مانیتور دستگاه ظاهر می گردد. در صورت یخ زدن اوپراتور دستگاه دیگر عملکرد سرمایشی نخواهد داشت.‌

اگر این ارور را روی صفحه یخچال اسنوا خود مشاهده کردید، تمام مواد غذایی را از یخچال خارج کنید، سیم یخچال را از پریز کشیده و با تعمیرکاران متخصص یخچال تماس بگیرید. تیم تعمیرکار گروپ از مراکز حرفه ای تعمیر یخچال است، که با آگاهی و بررسی انواع ارور یخچال اسنوا، دستگاه را به خوبی عیب یابی می کنند.

  • ارور F2

از دیگر کدهای خطای رایج یخچال این برند این خطا می باشد، که بیانگر خرابی و ایراد در حسگر است. در صورتی که با این کد مواجه شدید، فورا با تعمیرکاران تماس بگیرید، تا با چک کردن سوکت حسگر، اقدام به تعمیر یا تعویض آن کنند.

در صورت تماس با گروه تعمیرکار گروپ این خطا به درستی عیب یابی می شود؛ زیرا این خطا بیانگر ایرادهای دیگری چون ایراد در برد یخچال یا یخ زدگی فریزر می باشد. برای تشخیص درست و بررسی انواع ارور یخچال اسنوا با شرکت حرفه ای تعمیرکار گروپ تماس بگیرید.‌

·         ارور F3

اگر در حسگر یخچال اتصال کوتاه روی دهد یا دما به درستی تشخیص داده نشود، این هشدار رویت می گردد. با عوض کردن حسگر ایراد فوق برطرف می گردد.

البته ممکن است علت عدم تشخیص درست دمای یخچال، ناشی از خرابی برد باشد، که برای تعمیر یا تعویض آن نیز باید از تعمیرکاران متخصص کمک بگیرید.

·         ارور F4

در این بخش از مقاله به بررسی انواع ارور یخچال اسنوا می پردازیم، که حاکی از ایراد در حسگر دستگاه است.

اگر حسگر دیفراست دستگاه به خوبی تنظیم نگردد، با این خطا مواجه می شویم. برای تنظیم دقیق و درست آن باید از متخصصین تعمیر یخچال اسنوا کمک بگیرید. البته گاهی نیز این ایراد ناشی از خرابی برد قدرت است، که برای تعمیر یا تعویض آن با شرکت تعمیرکار گروپ تماس بگیرید.

·         ارور F5

  ارور F5

اگر حسگر دیفراست کارهای خود را به درستی انجام ندهد، این خطا روی صفحه نمایش ظاهر می گردد. خرابی دیفراست ممکن است ناشی از قطع بودن المنت باشد. برای رفع این علت از تعمیرکاران حرفه ای شهر محل سکونت خود کمک بگیرید.

  • ارور F6

در ادامه بررسی انواع ارور یخچال اسنوا ارور F6 را بررسی خواهیم کرد. زمانی آی سی حافظه اپروم ایراد پیدا کند، این خطا را رویت خواهیم کرد. برای رفع آن برد الکترونیکی را باید تعمیر یا تعویض نمود.

ارور F7

در زمان رویت این ارور یخچال اسنوا، فن یخچال را بررسی نمایید. با بازدید دقیق از فن یخچال، عیب یابی و برطرف کردن آن می توان خطا را از بین برد.

  • ارور F8

برای تعمیر اجزا یا تعویض فن سوخته یخچال ناشی از این ابراد، با تیم تعمیرکار گروپ تماس بگيريد، تا ایراد فن را به خوبی تشخیص داده و اقدام به تعمیر یا تعویض آن کنند.‌

  • ارور F9

در بخش پایانی مقاله بررسی انواع ارور یخچال اسنوا به رفع مشکل ارور F9 می پردازیم‌. اگر هیتر فریز ایراد پیدا کند، این ارور را مشاهده خواهید کرد. همانند سایر مشکلات این ارور به دست تعمیرکاران رفع خواهد شد.

سخن پایانی

مقاله بررسی انواع ارور یخچال اسنوا توسط تيم تعمیر شرکت تعمیرکار گروپ نگاشته شده است. اگر یخچال فریزر اسنوا شما هر یک از ارور های فوق را نشان می دهد، برای رفع آن از تعمیرکاران شرکت تعمیر کار گروپ کمک بخواهید.

درخواست آنلاین تعمیر لوازم خانگی
تکنسین های ما در سریع ترین زمان با شما در تماس خواهند بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *