Search
Close this search box.

تعمیر کولر گازی تراست

چکیده محتوا این صفحه

تعمیر کولر گازی تراست

تعمیر کولر گازی تراست در فصل های گرم سال ، توسط مراکز متعددی انجام می شود . هرچه تابستان گرم تری را داشته باشیم ، فشار وارد شده بر دستگاه های سرمایشی تا حد زیادی افزایش خواهد یافت و همین امر باعث شده ، تا برای انجام تعمیرات نیازمند افراد ماهر باشیم .

با وجود این که کمپانی تراست ، جزو بهترین تولید کنندگان سیستم سرمایشی در بازارهای جهانی به شمار می آید و کولر گازی های این برند قدرت زیادی دارند ، اما گاهی یک سری مشکلات در دستگاه ایجاد می شود ‌.

برای رفع این آسیب ها بایستی حتما به سراغ خدمات تعمیراتی برویم ، خوشبختانه امکان دسترسی به این خدمات وجود داشته و می توان اقدام به تعمیر کولرگازی نمود . در این مبحث بیشتر در رابطه با این تعمیرات سخن خواهیم گفت .

پیشگیری قبل از تعمیر کولر گازی تراست

با وجود این که می‌توان به خوبی از خدمات پیرو تعمیر کولر گازی تراست بهره مند شد ، اما بهتر بوده تا با یک سری اقدامات خاص از این تعمیرات پیشگیری نماییم و به حفظ سلامت دستگاه کمک کنیم ، به موارد زیر توجه کنید ؛

  • در بسیاری از موارد که کولر گازی با عدم عملکرد صحیح مواجه است ، قطعات الکتریکی داخلی آن دچار آسیب‌های زیادی ، ناشی از ورود ولتاژ های نامتعارف شده است .

برای جلوگیری از خطرات ناشی از ولتاژ بایستی ، حتماً از ترانس برق استفاده کنیم . این ترانس ها به عنوان یک دستگاه محافظتی عمل می کنند و از بروز مشکلات ناشی از نوسان ولتاژ جلوگیری خواهد شد .

  • نحوه نصب کولر گازی تراست ، اهمیت بسیار زیادی دارد . در صورتی که تکنسین مورد استفاده در رابطه با دستگاه مهارت لازم را نداشته باشد ، به سرعت به کولر گازی آسیب وارد خواهد شد و مجبور به تعمیر کولر گازی تراست می شویم . چرا که عملکرد دستگاه حالت نصب و قرارگیری آن وابسته است .
  • یک سری فیلترهای مخصوص درون کولر گازی وجود داشته ، که وظیفه آن انباشت و جذب ریزگرد ها غبار های موجود در هواست .

پس از مدتی استفاده فیلترها نیاز به شستشو پیدا می کند و پاکسازی آن ها می تواند ، به بهبود عملکرد کولر گازی کمک کند . اما خلاف این امر باعث شده ، تا فشار زیادی به دستگاه وارد شود و در پی آن نیاز به تعمیرات پیدا کنیم .

  • یکی از مواردی که می توان آن را به عنوان پیشگیری از تعمیر کولر گازی تراست معرفی کرد ، انجام سرویس دستگاه در بازه های ۳ الی ۴ ماهه است . پس از مدتی فعالیت قطعاً کولر گازی یک سری ناهنجاری‌ها مشکلات مواجه می‌شود ، که با سرویس به موقع می توان آن را برطرف نمود .

کوتاه ترین زمان برای تعمیرات تعمیر کولر گازی

در اواخر بهار و فصل تابستان و همچنین مناطق گرمسیری که افزایش دما تا حد زیادی خواهد بود ، نمی توانیم مدت زمان زیادی را برای تعمیر کولر گازی تراست در نظر بگیریم . نبود یک سیستم سرمایشی مانند کولر گازی قطعاً می تواند ، مشکلات مختلفی را به بار آورد .

به همین دلیل افراد بیشتر خواهان انجام تعمیرات در کوتاه ترین زمان ممکن هستند . در حال حاضر امکان ارائه تعمیرات در محل وجود دارد ، به نحوی که شما با مرکز تخصصی تعمیرات تماس می گیرید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن تکنسین های متخصصی به محل شما اعزام خواهند شد .

در مرحله اول دستگاه مورد بررسی قرار خواهد گرفت و سپس مشکلات آن شناسایی می شود ، تکنسین اعزامی دارای تجهیزات و دستگاه های مختلف بوده که برای انجام تعمیرات نیاز به محیط کارگاهی نخواهد بود .

اگر نیاز به تعویض قطعه باشد ، در کوتاه‌ترین زمان ممکن قطعات در اختیار تعمیرکاران قرار خواهد گرفت و پس از گذشت مدت زمان کوتاهی دستگاه مانند روز اول بی عیب و نقص خواهد بود و پروسه تعمیر کولر گازی تراست به انتها می رسد .

این مدل ارائه خدمت تنها توسط بعضی از مراکز انجام می شود ، تعمیرکار گروپ یکی از بهترین مراکز جهت ارائه خدمات تعمیراتی بوده که تعمیر کولر گازی در کرج و تهران را به خوبی انجام می دهد و در کوتاه ترین زمان ممکن مراحل انجام تعمیرات را با کیفیت بالا و بدون خطا طی خواهد نمود .

هزینه تعمیرات کولر گازی

تعمیر کولر گازی تراست مستلزم تحمل هزینه های مختلف است ، این هزینه ها قابل برآورد نیستند و متغیر می باشد . در واقع مشکلات و آسیب های موجود در کولر گازی ، تعیین کننده این هزینه ها خواهند بود .

بعضی از مواقع که کولر گازی تراست با مشکلات ساده و ابتدایی مانند ، خرابی ریموت و یا از دست دادن قطعه ای کوچک مثل خازن یا دیود در مدار ، مواجه است ، هزینه تعمیرات آن بسیار کمتر خواهد بود . اما زمانی که الکتروموتور کولر گازی به کلی از کار افتاده و مجبور به تعویض آن می باشیم ، هزینه تعمیرات بسیار بالا خواهد رفت .

به طور کلی می توان این هزینه ها را به دو دسته ثابت و متغیر تقسیم نمود . هزینه ثابت متشکل از هزینه رفت و آمد ، حق فنی و سایر هزینه هایی بوده ، که در تمامی تعمیرات تحمل می‌شود و به هیچ عنوان به مشکلات موجود در دستگاه وابسته نیست .

به عنوان مثال زمانی که شما برای انجام تعمیر کولر گازی تراست با یک مرکز تخصصی مراجعه می نمایید ، هزینه های مربوط به خدمات مشاوره ای ، ارسال تکنسین ، باز و بسته کردن کولر گازی و بررسی مشکلات موجود در آن ثابت بوده و هیچ ربطی به سایر موارد ندارد و برای تمامی کولر گازی های یکسان می باشد .

اما هزینه متغیر برعکس بوده و کاملاً به دستگاه و مشکلات آن وابسته است . در این مدل هزینه ها اگر آسیب وارد شده به دستگاه کمتر باشد ، هزینه های کمتری پرداخت خواهد شد . اما در مقابل مشکلات بیشتر ، هزینه های بالاتری را به وجود می آورند . مجموعه ای از این دو هزینه ها بیان کننده هزینه تعمیر کولر گازی تراست خواهند بود .

کلام آخر

تعمیر کولر گازی تراست باید توسط افرادی انجام شود ، که به خوبی با کمپانی تراست آشنا هستند و نحوه طراحی این محصول را می شناسند . بهره مندی از افراد ماهر و متخصص جهت رفع مشکلات ایجاد شده درون کولر گازی فوق العاده اهمیت داشته و کیفیت تعمیرات را تحت تاثیر قرار می دهد .

برای این امر شما می‌توانید به تعمیرکار گروپ اعتماد کنید و از خدمات تعمیراتی آن بهره مند شوید . این مجموعه ویژگی های بارز یک مرکز تخصصی را داشته و به بهترین نحو ممکن اقدام به تعمیر کولر گازی در کرج و تهران می نماید .

مقالات پیشنهادی

تعمیر ماشین لباسشویی

تعمیر ماشین ظرفشویی

درخواست آنلاین تعمیر لوازم خانگی
تکنسین های ما در سریع ترین زمان با شما در تماس خواهند بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *