Search
Close this search box.

تعمیر یخچال الکترواستیل

چکیده محتوا این صفحه

تعمیر یخچال الکترواستیل

دستگاه‌های یخچال فریزر از جمله لوازمی می‌باشند که با نبود آن‌ها می‌تواند افرادِ مصرف‌کننده را بسیار نگران کند و منجر به فاسد شدن مواد خوراکی شود. ما در طول این نوشتار از خود با آموزش تعمیر یخچال الکترواستیل در کرج همراهِ شما خواهیم بود.

یخچال و فریزرهای الکترواستیل علی رغم بهره‌گیری از بهترین فناوری روز و باکیفیت‌ترین قطعات یدکی، امکان دارد گاهاً با مشکل روبه‌رو شوند و مصرف‌کننده را مجبور به تماس با تعمیرکار و یا مرکز خدمات الکترواستیل نمایند. ما در این قسمت از مطلب خود به بعضی از مشکلاتِ احتمالی که امکان دارد کاربرانِ یخچال‌های الکترواستیل با آن روبه‌رو شوند، اشاره می‌کنیم.

مرکز مجاز تعمیر یخچال الکترواستیل در کرج

شرکت گروپ به عنوان کوشاترین و فعال‌ترین مرکز تعمیر یخچال الکترواستیل در کرج، مفتخر به ارائه خدمات کاملاً تخصصی به شما دوستان عزیز است. شما در صورت تمایل به استفاده از خدمات ما می‌توانید همین حالا با شماره تماس‌های درج شده در وب‌سایت تخصصی گروپ، تماس بگیرید.

مراجعه به شرکت ما این مزیت را دارد که در کنار تشخیص تخصصی و رفع مشکلاتِ دستگاه به صورت کاملاً حرفه‌ای هزینه‌ای مناسب هم صرف کنید. پس با خیالی آسوده به ما اعتماد کرده و بهترین سطح خدمات را با قیمتی مناسب تجربه نمایید.

درب یخچال الکترواستیل به خوبی بسته نمی‌شود!

بسته نشدن درب یخچال امکان دارد موجب پیامدهایی جدی شود. چون؛ افزایش مقدار مصرف انرژی، پُر شدن محیط داخلی یخچال با قطعه‌هایی از یخ! پس از موارد نام‌برده شده در قسمت زیر اطمینان کسب کنید؛

جای دادن مواد غذایی درون یخچال به حالتی که در جای خود قرار گرفته و نزدیک به درب نباشند. قفسه‌های داخلی یخچال‌ و ظرف‌های غذا، به گونه‌ای مرتب در یخچال چیده شوند. چرا که امکان دارد درب را مسدود نموده و از محکم بسته شدن آن پیش‌گیری کند. نوار لاستیکی موجود در اطراف درب را ارزیابی کنید. نهایتاً مطمئن شوید که لولاهای درب یخچال به خوبی کار کند.

علّت پایین بودن دمای خُنک یخچال الکترواستیل

یکی از علل رایج خرابی کمپرسور یخچال، درجهٔ پایین خُنک بودن هوای درون یخچال می‌باشد. جهتِ اطمینان از وجود چنین مشکلاتی می‌توان کمپرسور را بررسی نمود. تست این قطعه نیازمند حضور کارشناسان متخصص تعمیرات یخچال است و به واسطهٔ کاربران عادی قابل انجام نخواهد بود.

آموزش تعمیر یخچال فریزر الکترواستیل

یکی از موارد آموزش تعمیر یخچال فریزر الکترواستیل در کرج تشخیص درست عیب و ایرادها به منظور انتخاب شیوهٔ مناسب برای تعمیر عیوب دستگاه است.

به همین منظور عیب‌یابی و شناسایی ایراد در عملکرد یخچال و فریزر الکترواستیل تأثیر بسیاری در تعمیر سریع و اساسی این لوازم خانگی خواهد داشت.

آموزش رفع دلیلِ ایجاد صداهای عجیب و غریب در دستگاه الکترواستیل

صداهای غیرطبیعی یخچال الکترواستیل احتمالاً دلایل گوناگونی را دارد. از جمله این دلایل عبارت است از؛

  • به مکان قرار دادن یخچال‌ و فریزر توجه کنید. چرا که امکان دارد که تراز نباشد و بایستی آن را اصلاح کنید.
  • گاهاً امکان دارد که جسم خارجی در قسمت پشتی و یا زیر یخچال گیر نموده باشد، بعد از بررسی آن را بردارید.
  • از خاطر نبرید که اگر به صدا توجه کنید صدای تیک‌تیک از درون محفظه یخچال‌ به گوش رسد، این طبیعی می‌باشد. یکی از علل این صدا انقباض و انبساط مواد غذایی درون یخچال است.
  • کمپرسور یخچال الکترواستیل احتمال دارد که صدمه دیده باشد و در این هنگام می‌توانید جهتِ تعمیر یخچال الکترواستیل در کرج با ما تماس بگیرید.

رفع مشکل روشن نشدن یخچال‌ الکترواستیل

چنانچه که شما با موارد ذیل روبه‌رو شدید به این معنا است که یخچال‌ الکترواستیل روشن نمی‌شود یا به خوبی کار نمی‌کند!

این نشانه‌ها دربرگیرنده موارد زیر است؛ خطاها یا ارورهایی را برروی صفحه یخچال‌ نشان داده می‌شود، تولید صدای نابه‌هنجار، خُنک نگردیدن هوای درون دستگاه، یخ زدن بیش از اندازه مواد غذایی درون یخچال، در صورتی که شما چنین حالاتی را تجربه نمودید پیش از انجام هرکاری بهتر است اتصال یخچال را به برق چک کنید تا به خوبی ارتباط برقرار شده باشد.

همچنین سیم خارج شده از یخچال فریزر را از نظر پارگی و قطع شدن بررسی نمایید. سپس پریز برق را به لحاظ آسیب‌دیدگی ارزیابی کنید یا در صورت بهره‌گیری از کانکتور برق، اتصال برق را از نظر خرابی ارزیابی کنید.

دلیل عدم انجماد مواد غذایی در یخچال الکترواستیل

در یخچال الکترواستیل دلایل گوناگونی برای یخ نزدن مواد خوراکی پیدا خواهید کرد که می‌توان به موارد ذیل اشاره نمود؛

احتمالاً معیوب شدن این قطعات منجر به بروز چنین مشکلاتی در دستگاه شما گردیده است. وجودِ ایراد در قطعهٔ ترموستات، شارژ گاز دستگاه، ظهور ایراد در قطعهٔ کمپرسور، فرسوده یا ایجاد پارگی در لاستیک دورِ درب یخچال، خرابی در قسمتِ فن یخچال، ایراد در بخش دیفراست که به خوبی عمل نمی‌کنند. جهتِ تعمیر یخچال الکترواستیل در کرج در چنین شرایطی بهتر است از افراد متخصص و مجرب کمک دریافت کنید.

نمایان گردیدن خطای سنسور دیفراست در یخچال الکترواستیل

شاید که چندی پیش برفک جزء لاینفک یخچال‌ها بوده است، حال این روزها نباید اثری از برفک در یخچال‌ها دیده شود. سیستم خُنک کننده یخچال فریزر نوفراست الکترواستیل در مدل‌هایی طراحی گردیده است که برفک موجود حدوداً دو بار در طی روز ذوب می‌گردد! این کار به واسطهٔ سیستم یخ‌زدایی انجام خواهد شد که دستگاه بدان مجهز می‌باشد. خرابی سنسور یخ‌زدایی منجر به تشخیص کاذب وجود یخ در دستگاه شده و به مرور یخ‌زدگی بسیاری در قسمت پشتی یخچال و فریزر می‌بینید.

به دلیل آن‌که وجودِ این برفک‌ها منجر به کاهش راندمان دستگاه می‌شود و تازگی مواد غذایی را بسیار تحت تأثیر قرار می‌دهد، نهایتاً زمانی که سنسور یخ‌زدایی دستگاه از کار اُفتد بایستی تعمیر بشود‌.

بررسی سنسور یخ‌زدایی یخچال الکترواستیل و تعمیر آن کاملاً تخصصی بوده و شما باید در این حالات جهتِ تعمیر یخچال الکترواستیل در کرج از افراد متخصص کمک دریافت کنید.

ضرورت تعمیر یخچال الکترواستیل در کرج به دلیل نشتی آب

نشت آب از یخچال نشانهٔ چندان خوبی به نظر نمی‌رسد و می‌تواند حاکی از مشکلات جدی باشد. در بعضی از موارد، این مسئله می‌تواند به علّت انسداد سوراخ تخلیه در دستگاه دیفراست باشد. «سوراخ تخلیه در دستگاه دیفراست مسدود گردیده و نهایتاً گرفتگی شیلنگ تخلیه به واسطهٔ مواد غذایی کوچک اتفاق می‌اُفتد.»

در چنین شرایطی یخ در یخچال تجمع می‌شود و موجب نشتی آب خواهد شد. گاهاً این مشکل با ریختن آب داغ در یخچال و پس از آن تمیز نمودن سوراخ تخلیه برطرف می‌شود. توصیه می‌کنیم یخچال را از جای خود در آشپزخانه بیرون بکشید و محل لوله تخلیه در قسمت پایینی یخچال که دارای دریچه پلاستیکی می‌باشد را تمیز بنمایید‌.

در صورتی که اقدامات فوقانی را انجام داده و بازهم با نشتی آب در یخچال الکترواستیل خود روبه‌رو هستید، سریعاً جهتِ تعمیر یخچال الکترواستیل در کرج با ما در گروپ تماس حاصل فرمایید.

موتور یخچال الکترواستیل به صورت یک‌سره کار می‌کند!

در موقعیت عادی، موتور یخچال در فواصل زمانی گوناگون با توجه به دما فعالیت دارد و هرچه که موتور بیشتر کار نماید، مصرف برق یخچال‌ نیز بیشتر خواهد شد. در صورتی که موتور یخچال الکترواستیل شما به گونه‌ای پی‌درپی کار می‌کند، نشان از مشکلی خواهد بود که به احتمال بسیار ناشی از موارد ذیل است؛

وجودِ یخچال‌ در فضایی پُر از گرد و غبار که منجر به تجمع گرد و خاک برروی کویل‌های کندانسور می‌گردد. شما می‌توانید با استفاده از جاروبرقی و یا بُرس‌هایی زِبر آن را به خوبی تمیز کنید.

البته امکان دارد که تنظیمات دمای یخچال به خوبی انجام نشده باشد و فشار بسیاری برروی موتور دستگاه وارد گردد. «تعمیرکارانِ متخصص ما در مجموعه گروپ، آماده خدمت‌رسانی به شما کاربران عزیز می‌باشند. شما می‌توانید با مشاهده اوّلین نشانه‌های خرابی با ما در گروپ تماس حاصل فرمایید.»

تشخیص معیوب بودن برد یخچال‌ الکترواستیل

گاهاً با نقص‌هایی چون ایراد پیدا نمودن قطعهٔ برد یخچال مواجه می‌شوید. ما در قسمت ذیل به برخی از مهم‌ترین آن‌ها اشاره خواهیم کرد؛

از علائمی که می‌تواند بیانگر وجودِ ایراد در برد دستگاه باشد، کار نمودن دستگاه در طولانی مدّت است. در یخچال‌هایی که بدون برفک هستند می‌توان متوجه یخ‌زدگی بسیار شد و نیز مشکل یخ‌زدایی وجود دارد. گاهاً هم یخچال خاموش بوده و روشن نمی‌شود! قژعهٔ کمپرسور متوقف بوده و خاموش می‌باشد ولی هر دوفن به خوبی کار می‌کنند. چنانچه که یخچال شما مشکل دما و سرمایش را دارد بهتر است برد خود را کنترل بنمایید.

جهتِ تشخیص معیوب بودن برد، باید دستگاه خود را از برق بکشید و پوشش قطعهٔ برد را بردارید. برای نصب دوباره می‌توانید از سیم‌ها و اتصالات عکس تهیه کنید. بررسی عیب‌یابی و تعمیر قطعهٔ برد در یخچال الکترواستیل بسیار دقیق می‌باشد و توصیه می‌کنیم به یک متخصص واگذار شود. این‌گونه با رفع این عیوب به درستی دیگر مشکلاتی در آینده برای یخچال و فریزر شما اتفاق نخواهد اُفتاد.

تعمیر یخچال دوقلو الکترواستیل

جهتِ تعمیر یخچال الکترواستیل در کرج باید درک درستی داشته باشید تا به هنگام استفاده از خدمات رایج، نگرانی و استرس نداشته باشید.

  •  مشکل یخ‌زدگی بیش از اندازه در یخچال دوقلو الکترواستیل

در صورتی که به هنگام باز نمودن درب یخچال، لایه‌هایی از یخ‌زدگی و مواد خوراکی منجمد را دیدید، امکان دارد بنا بر دلایلی چون؛ سطح خُنک کننده بسیار قوی بوده و نیاز به تنظیم داشته باشد. گاهاً امکان دارد درزگیر درب به خوبی کار ننموده و خاصیت ارتجاعی خود را از دست داده باشد.

  •   زمانی که یخچال‌ دوقلو الکترواستیل به هیچ عنوان کار نمی‌کند!

چنانچه که چنین است، مدار الکتریکی را به لحاظ کارکرد بررسی نمایید. امکان دارد دستگاه شما اصلاً به پریز برق وصل نباشد. گاهاً هم ممکن است ولتاژ کافی را دریافت نکند. پس در نخستین مرحله اتصال دو شاخه به برق را چک کنید.

البته گاهاً هم کار نکردن یخچال‌ دوقلو الکترواستیل از نقص در واحد کنترل نشأت می‌گیرد. تشخیص دادن چنین مواردی توسط افراد عادی بسیار سخت بوده و حتماً بایستی از افراد آشنا نسبت به تعمیر یخچال الکترواستیل در کرج کمک دریافت کنید.

  •     یخچال دوقلو الکترواستیل به صورت یک‌سره کار می‌کند!

در شرایط عادی، صدای عملکرد یخچال‌ را به مدّت زمان ده الی بیست دقیقه خواهید شنید. بعد از آن بایستی تا چرخهٔ بعد خاموش باشد. در غیر از این حالات، سایش بسیار سریع عناصر دوار اتفاق خواهد افتاد. این مشکل می‌تواند از بسته نشدن درب یخچال و فریزر باشد! گاهی اوقات امکان دارد هوای دورواطراف بیش از اندازه گرم باشد. نهایتاً یخچال دوقلو الکترواستیل به دمای مطلوب نرسیده و در عملکرد آن اختلال به وجود می‌آید.

چند توصیه بسیار مهم در ارتباط با یخچال الکترواستیل

برای افزایش راندمان و بیشتر شدن طول عمر یخچال الکترواستیل، رعایت نکات ذیل در زمان بهره‌گیری از دستگاه توصیه می‌گردد؛

  • یخچال و فریزر را در فاصله حداقل بیست سانتی‌متری از دیوار قرار دهید تا امکان جابه‌جایی هوا وجود داشته باشد.
  • لااقل هر شش ماه یک مرتبه یخچال و فریزرهایی که منجر به یخ‌زدگی شده و مجهز به سیستم نوفراست نیستند را تمیز بنمایید.
  • یخچال و فریزر الکترواستیل را دور از منابع حرارتی چون؛ اجاق گاز یا سماور قرار بدهید.
  • بهتر است که درب یخچال یا فریزر الکترواستیل را برای مدّت زمانی طولانی‌ باز نگذارید.
  • حتماً از ترانس محافظ برق برای یخچال و فریزر خود مورد استفاده قرار بدهید تا از مشکلات احتمالی ناشی از نوسانات برق در امان ماند.
  • از پُر نمودن بیش از اندازه مواد غذایی در یخچال اجتناب ورزید. چرا که هوا آزادانه بین غذاها جریان نیافته و امکان دارد شما به تعمیر یخچال الکترواستیل در کرج نیاز پیدا کنید.

صحبت آخر

ما در طول این مطلب از گروپ سعی کردیم شما را ضمن کسبِ اطلاعاتِ بیشتر در ارتباط با مزایای تعمیر یخچال الکترواستیل در کرج توسط مجموعه ما، با ایرادات رایجی که امکان دارد در یخچال خود مشاهده کنید، آشنا کنیم. پیشنهاد کارشناسان ما در صورت مشاهده هرگونه ایراد در یخچال خود، تماس با مجموعه گروپ است. چرا که امکان دارد مشکلاتِ کوچک موجود در یخچال و فریزر الکترواستیل با سهل‌انگاری از جانب شما به مشکلات جدی‌تر تبدیل شود.

درخواست آنلاین تعمیر لوازم خانگی
تکنسین های ما در سریع ترین زمان با شما در تماس خواهند بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *