Search
Close this search box.

تعمیر یخچال سامسونگ

چکیده محتوا این صفحه

تعمیر یخچال سامسونگ

برای هر دستگاهی عمرِ مفیدی است. تکنسین‌های شرکت تعمیرکارِ گروپ در همین راستا به منظور تعمیر یخچال‌های سامسونگ آماده خدمت رسانی به شما دوستانِ عزیز هستند. به این حالات که حتی بهترین و مرغوب‌ترین یخچال‌ها دچار مشکلاتی شده و نیاز به تعمیر پیدا می‌کنند. پرسنل شرکت تعمیرکارِ گروپ در زمینهٔ نصب یخچال‌های جدید باتجربه می‌باشند.تضمین می‌کنیم که ما در مجموعه گروپ با ارائه قیمت‌های منصفانه، گزینه‌ای ایده‌آل برای تعمیر یخچال باکیفیت در شهر کرج می‌باشیم. همچنین ما گارانتی تعمیر یخچال سامسونگ  در کرج را ارائه می‌داریم تا مطمئن شوید که یخچال شما به خوبی تعمیر شده است.

آن‌ها می‌توانند به شما کمک کنند تا مدل مطلوبی را برای نیازهای خود انتخاب نموده و آن را به خوبی نصب نمایید تا به درستی اجراء گردد. ما می‌توانیم در ارتباط با نحوهٔ نگهداری از یخچال به حالتی که عمر طولانی‌تری داشته باشد و بهتر عمل کند، پیشنهاداتی را ارائه ‌کنیم.

 

معرفی اوّلیه تعمیر یخچال سامسونگ در کرج

یخچال سامسونگ از جمله مشهورترین و محبوب‌ترین برندهای موجود در گسترهٔ بازار ایران است. این یخچال‌‌ها در طرح‌ها و اندازه‌های گوناگونی تولید می‌گردند. یکی از مواردی که در یخچال بسیار مورد توجه واقع می‌شود، امکانِ تعمیر آن است. نگران نباشید ما خدمات تعمیر را به بهترین نحو ارائه می‌داریم! یخچال فریزر سامسونگ در مدل‌های متنوعی تولید می‌گردند که از پرطرفدارترین این طرح‌ها، می‌توانیم به یخچال‌ ساید بای ساید، درب فرانسوی، فریزر بالا، فریزر تک، دوقلو اشاره کنیم. هریک از این مدل‌ها دارای مزایا و معایب مختص به خود هستند. ضمن تعمیر یخچال سامسونگ در کرج بایستی به مدل توجه کرد و هریک را به روش‌های مختلفی تعمیر نمود.

«تعمیرکارِ گروپ، یکی از مجموعه‌هایی است که می‌توان با خیالی آسوده به متخصصین باتجربه و متبحر تعمیرات و سرویس یخچال سامسونگ در شهر کرج بدان‌ها اعتماد کرد.»

رایج‌ترین مشکلات یخچال سامسونگ در کرج

ما در ادامهٔ این مطلب از خود ده مورد از مهم‌ترین ایرادات رایج یخچال‌ سامسونگ را بیان خواهیم کرد. همچنین ما در ارتباط با هریک از آن‌ها و راه‌حل‌های آن سخن خواهیم گفت! البته که دانستن این اطلاعات بسیار کاربردی است؛ لذا نه این‌که خودتان بخواهید تمامی مشکلات را رفع کنید. چون حل برخی از این ایرادها و خرابی‌ها، دقّت عمل بسیاری می‌طلبد. به جای آن پیشنهاد می‌کنیم با ما در تعمیرکارِ گروپ تماس حاصل فرمایید.

  •    زمانی‌که موتور یخچال سامسونگ داغ شده است!

حال جهتِ تعمیر یخچال سامسونگ در کرج چه باید کرد! به عبارتی بدنه و موتور یخچال در حالت عادی داغ می‌باشد. این گرما هنگامی جای نگرانی خواهد داشت که مثلاً دمای آن بیشتر از هفتاد یا هشتاد درجه سانتی‌گراد گردد‌. اگر که دیدید دمای یخچال بالا می‌باشد، ابتدا آن را از برق جدا نمایید. پس از آن از یک تعمیرکار کمک بخواهید که مشکل را رفع کند. شاید که نیاز باشد موتور یخچال عوض شده که خودتان از پس آن بَرنخواهید آمد‌.

موتور یخچال یکی از ایرادات متداول یخچال سامسونگ است، اگر که موتور یخچال شما به ایرادی برخورد نمود،‌ می‌توانید از خدمات تعمیرکارِ گروپ استفاده نموده و برای اطلاع از قیمت موتور یخچال نیز، تعمیرکارانِ گروپ در کرج کمک کننده شما خواهند بود.

  •    یخچال سامسونگ روشن نمی‌شود!

ساده‌ترین علّت آن می‌تواند این باشد که یخچال به پریز متصل نیست! علّت دیگری هم دارد که بدان اشاره می‌کنیم. برای نمونه؛ ممکن است ترموستات یخچال ایراد داشته باشد. یا آن‌که شاید اشکال از اورلود یخچال‌ باشد! حال ما از کجا متوجه شویم که ایراد از این قطعه می‌باشد؟ اگر که صدای کمی از یخچال به گوش رسید، به احتمال بسیار این‌که اورلود معیوب باشد، وجود دارد. برای تعمیر یخچال سامسونگ در کرج ضمن این حالت حتماً با تعمیرکارانِ ما در تعمیرکارِ گروپ تماس حاصل فرمایید.

علاوه بر تمامی این‌ها، یک دلیل دیگر نیز وجود دارد. آن‌هم خرابی بُرد الکترونیکی یخچال می‌باشد. حتماً شما هم می‌دانید که بُرد یخچال چه نقش پررنگی در دستگاه ایفاء می‌کند. اگر که هرگونه مشکلاتی در آن رُخ دهد، تمامی دستگاه درگیر شده و امکان دارد روشن نشود!

  •     یخچال و فریزر خنک نمی‌کند!

یکی دیگر از ایرادات رایج یخچال‌ سامسونگ در عدم خنک نمودن مواد غذایی خلاصه می‌شود. اصلی‌ترین انتظاری که از یخچال می‌رود، خنک نمودن است! اکنون تصور کنید که همین‌کار را انجام نمی‌دهد. بنابراین این یک مشکل جدی بوده و بایستی هرچه سریع‌تر برطرف بشود.

عدم خنک کردن یخچال می‌تواند چند دلیل رایج را در دِل خود جای دهد. نخستین کار در تعمیر یخچال سامسونگ در کرج بررسی درجه یخچال سامسونگ می‌باشد. این موضوع را ارزیابی کنید که درجه یخچال‌ برروی دمای مناسبی قرار گرفته است؟ یکی دیگر از علل خنک نکردن یخچال کندانسور و فن دستگاه می‌باشد.

به چه هنگام با مشکل روبه‌رو می‌شود؟ چنانچه که گردوخاک گرفته باشد. بنابراین اگر که آن را بررسی کرده و دلیل از فن باشد، آن را تمیز کنید. علّت دیگر خنک نکردن یخچال خرابی و وجود ایراد در لاستیک دور درب است. در صورتی‌که لاستیک معیوب باشد، درب یخچال کامل بسته نخواهد شد. در نتیجه دمای داخل یخچال‌ بالا رفته و خنک نخواهد کرد. البته که شما می‌توانید جهتِ تعویض و تعمیر یخچال سامسونگ در کرج در این حالات با ما در تعمیرکارِ گروپ تماس حاصل فرمایید.

  •   یخچال سامسونگ مدام کار می‌کند؟

آیا می‌دانید منظور ما از مدام کار کردن یخچال‌ سامسونگ چیست؟ شاید اصلاً تصور کنید که یخچال‌ به صورت بیست و چهار ساعته در حال کار نمودن است. وگرنه که همیشه خنک نخواهد بود. نه مسلماً اینطور نیست! یخچال سامسونگ به صورت اتوماتیک کار می‌کند، یعنی تقریباً 35% الی 85% مواقع در دمای اتاق مشغول به کار می‌باشد! یک‌سره کار نمودن یخچال علاوه بر صدای آزار دهنده‌ای که دارد، مصرف برق بالایی هم خواهد داشت‌.

اتومات کار نکردن یخچال علل مختلفی دارد. یکی از دلایل رایج آن ترموستات است. بنابراین حتماً آن را ارزیابی کنید. «خود شما هم می‌توانید این کار را انجام بدهید.» علّت دیگر خراب بودن لاستیک دور درب می‌باشد! چرا که اگر این لاستیک اشکال داشته باشد، هوای گرم اتاق به درون یخچال راه خواهد یافت. بنابراین موتور یخچال مجبور می‌باشد دائماً کار کند. علاوه بر این‌ها گرم بودن هوای اطراف یخچال، باز و بسته نمودن زیاد درب آن نیز می‌تواند این مشکل را رقم بزند.

یکی دیگر از دلایلی که امکان دارد منجر به اتومات کار ننمودن یخچال گردیده باشد، وجود گردو‌خاک بسیار دورواطراف کندانسور یخچال است. بنابراین بد نیست که این موضوع را هم بررسی کنید. برای این‌که مطمئن بشوید، نگاهی به فن و کندانسور اندازید. اگر که کثیف بود، در تعمیر یخچال سامسونگ در کرج گرد‌و‌خاک را از روی فن و کندانسور بزدایید.

علاوه بر تمامی این‌ها عوامل زیر هم می‌توانند تأثیرگذار باشند؛

  • کم بودن شارژ گاز یخچال.
  • وجودِ برفک در قسمت اواپراتور.
  • خرابی در قسمت موتور فن اواپراتور.
  • خرابــی در قسمت موتور فن کندانسور‌.
  • خرابی در قسمت بُرد کنترل یخچال و بُرد دیفراست.

هریک از موارد نام برده شده می‌تواند از جمله ایرادات متداول در یخچال سامسونگ باشد.

  •      زمانی‌که فن کندانسور‌ یخچال از کار افتاده است؛

اگر از ما می‌پرسید که فن کندانسور‌ در کدام قسمت یخچال جای گرفته است، زیر یخچال می‌باشد. این قطعه نقش بسیار پررنگی در عملیات خنک‌سازی یخچال دارد. حال چنانچه که این قطعه حیاتی دچار برخی ایرادات شود، یخچال به خوبی خنک نکرده و یا یکنواخت روشن می‌ماند و گاهاً نیز اصلاً روشن نمی‌شود. به عبارتی معیوب بودن فن کندانسور، موجب صدمه رساندن به کمپرسور یخچال می‌گردد. اکنون از کجا بفهمیم که ایراد از این قطعه می‌باشد؟ چنانچه که دیدید صدای از کندانسور‌ به گوش می‌رسد و بدنه یخچال داغ گردیده، به احتمال بسیار مشکل از این قطعه نشأت می‌گیرد.

  •  یخچال سامسونگ برفک می‌زند؟

یکی دیگر از عوامل رایجی که در تعمیر یخچال سامسونگ در کرج مطرح می‌شود و اغلب شما با آن مواجه می‌شوید، برفک زدن یخچال و فریزر است! هرچند وقت یک‌بار برای آب شدن برفک، یخچال‌ را برای چند ساعت از برق جدا می‌نمایید. برفک ذوب شده و خیال شما آسوده می‌شود‌. ولی پس از مدّت زمانی دوباره با برفک‌هایی سهمگین روبه‌رو می‌شوید! شما باید ببینید که مشکل از کجا نشأت می‌گیرد. البته ما می‌توانیم به شما در این زمینه کمک نموده و در راستای تعمیر یخچال سامسونگ در کرج پیش‌قدم شویم.

زمانی‌که هوای گرم بیرون از یخچال، به درون آن راه می‌یابد این هوا به علّت اختلاف دمای بیرون و درون یخچال، بسیار سریع به یخ تبدیل می‌شود «جریانِ میعان رُخ می‌دهد.» برروی یک‌دیگر انباشته شدن این ذرات یخ پس از مدّت زمانی به برفک تبدیل خواهد شد.

علّت این برفک را از روی این‌که کجای یخچال‌ برفک به چَشم می‌خورد، می‌توانید متوجه شوید. مثلاً چنانچه که نزدیک به درب فریزر است، یعنی احتمالاً درب دستگاه به درستی بسته نشده است. «علّت بسته نشدن می‌تواند خرابی لاستیک درب باشد!» حال اگر که می‌بینید همه‌جای فریزر برفک می‌زند ولی میزان آن زیاد نیست، احتمالاً به دلیل دمای پایین یخچال می‌باشد. بنابراین دما را بررسی و آن را تنظیم بنمایید.

  •   یخچال سامسونگ بوی ناخوشایند می‌دهد!

این نیز یکی دیگر از مشکلات آزار دهنده یخچال است! البته غالباً این مشکل دلیل بسیار پیچیده‌ای ندارد. مثلاً شاید که بوی غذایی خاص در داخل یخچال پیچیده است. «مواد غذایی را در ظروف درب‌دار نگهداری کرده و آن را به خوبی بسته‌بندی کنید.» گاهی اوقات امکان دارد غذایی فاسد برای مدّت زمانی در یخچال باقی مانده باشد. اگر که مشکل از هیچ یک از موارد نام برده شده نبود، بایستی ذغال بوگیر یخچال بررسی شود. ما می‌توانیم در تعمیرکارِ گروپ یکی از بهترین‌ها در راستای بررسی این ایراد و تعمیر یخچال سامسونگ در کرج باشیم.

  •    یخچال صداهایی عجیب و غریب می‌دهد!

یکی از حائز اهمیت‌ترین ایرادات رایج یخچال‌ سامسونگ صدای عجیب و غریب یخچال است. چنانچه که از یخچال صداهایی غیرطبیعی شنیدید، بایستی چند مورد را ارزیابی نمایید‌. ابتدا این‌که پایه‌های موتور یخچال فریزر را چک کنید و مطمئن شوید که تراز گردیده است. پس از آن موتور فن اواپراتور را بررسی کنید. اگر که برای مدّتی بدان‌ها رسیدگی نکنید، امکان دارد خشک و فرسوده گردد؛ همین خشکی صدا تولید می‌کند! در صورتی که مشکل از همین قسمت باشد، تنها با یک روغن‌کاری ساده برطرف خواهد شد. ولی اگر نشد قطعه باید عوض شده و بایستی در راستای تعمیر یخچال سامسونگ در کرج اقدام کنید.

  •   آلارم تصفیه یخچال سامسونگ صدا تولید می‌کند؟

گاهاً فیلتر تصفیه سَروصدایش بلند می‌شود‌. این صدا از وجود یک مشکل در فیلتر دستگاه خبر می‌دهد. چنانچه که مشکل از فیلتر دستگاه سرچشمه گیرد، به‌ناچار باید آن را عوض کنید. البته نه توسط خودِ شما! چرا که این کار حساس بوده و امکان دارد نتوانید از پس آن برآیید‌‌. بنابراین بهتر است جهتِ رفع مشکل به وجود آمده و تعمیر یخچال سامسونگ در کرج با ما در تعمیرکارِ گروپ تماس حاصل فرمایید.

  •    یخچال سامسونگ نشتی دارد؟

صبح‌گاه از خواب بیدار شده و می‌بینید جریان آب در آشپزخانه، جشن به‌پا کرده است؟ بیشتر که وارد کُنه ماجرا می‌شوید می‌بینید که نشتی از یخچال است! این نشتی می‌تواند یکی از علل زیر را داشته باشد؛

  • سینی تخلیه یخچال ترک برداشته است.
  • مسیر تخلیه یخچال مسدود گردیده است.
  • لاستیک دور درب یخچال خراب شده است.
  • آب‌سرد کُن و یخ‌ساز یخچال دچار برخی مشکلات شده است؛ مثلاً اتصالات آن دچار ایراد شده است.

نتیجه می‌گیریم که این‌هم یکی از مهم‌ترین خرابی‌ها و مشکلات یخچال‌ و فریزر سامسونگ است که امکان دارد با آن مواجه شوید.

حال چه کنیم؟

اکنون شما اطلاعات بسیاری در ارتباط با یخچال و فریزر خود دارید که می‌تواند در برطرف نمودن مشکلات‌تان کمک‌حالتان باشد‌. البته همانطور که در قسمتِ فوقانی این مطلب از خود در تعمیر یخچال سامسونگ در کرج بیان داشتیم، وجودِ این اطلاعات برای عملی نمودن آن‌ها کفایت نمی‌کند. چراکه شما برای عملی نمودن آن‌ها باید تجربه کاری داشته باشید.

ایرادات متداول یخچال فریزر سامسونگ را بیان کردیم ولی امکان دارد که بعضی دیگر از ایرادات وجود داشته باشد که باتوجه به نوع یخچال، متفاوت خواهد بود. به همین خاطر بهتر است کار را به کاردانش واگذار کنید. نیروهای ماهر و کاربلد ما می‌توانند در کنار شما حضور داشته باشند و هر مشکلی که با آن روبه‌رو شدید را برطرف کنند. تنها کافیست ما را در جریان مشکل یخچال خود قرار بدهید تا سریعاً در کنار شما حضور یابیم. راستی مشکل یخچال و فریزر سامسونگ شما کدام‌یک از موارد فوقانی است؟ آیا خودتان توانِ برطرف نمودن آن را دارید؟ پس چرا تلفن را برنداشته و با ما در تعمیرکارِ گروپ کرج تماس نمی‌گیرید؟ ما می‌‌توانیم در کوتاه‌ترین زمان ممکن تعمیر یخچال سامسونگ در کرج را پیش ببریم و بهترین‌ها را برای شما به ارمغان آوریم.

درخواست آنلاین تعمیر لوازم خانگی
تکنسین های ما در سریع ترین زمان با شما در تماس خواهند بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *