Search
Close this search box.

تعمیر یخچال سوزان

چکیده محتوا این صفحه

تعمیر یخچال سوزان

یک برند ایرانی که در شهر تبریز فعالیت خود را آغاز نموده، توانسته با تولیدات خود سهم به‌سزایی از بازار را به خود اختصاص دهد. اگر که شما قصد خرید یخچال فریزر برند سوزان را دارید، نگران خدمات پس از فروش آن نباشید. مجموعهٔ گروپ هم‌اکنون در اقصی نقاط شهر کرج، آماده ارائه خدمات در زمینهٔ تعمیر یخچال سوزان در کرج است. جهتِ استفاده از خدمات ما در گروپ تنها کافی است با شماره تماس‌های موجود در این صفحه تماس بگیرید.

تعمیر یخچال سوزان در کرج

تفاوتی ندارد که شما در کدام نقطه از شهر کرج نیازمند یک تکنسین متخصص جهتِ تعمیر یخچال و فریزر خود می‌باشید، تنها کافی است با ما در مجموعهٔ گروپ تماس بگیرید. تعمیرکارانِ یخچال ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن به محل شما اعزام می‌شوند و به رفع مشکلات یخچال و فریزر سوزان مبادرت می‌ورزند. تمامی خدمات ارائه شده از جانب ما دارای گارانتی است. بنابراین شما می‌توانید با اطمینان خاطر بیشتری با ما تماس گرفته و خواستار رفع مشکل به وجود آمده شوید.

تعمیر یخچال سوزان در محل موردنظر شما

با توجه به حساسیت بسیار بالای یخچال و فریزر و نیاز مصرفی خانوارها بدان ترجیحاً تمامی خدمات یخچال فریزر در محل مشتریان عزیز انجام می‌شود. بنابراین از جابه‌جایی این غول بزرگ پیش‌گیری خواهد شد.

از جانبی دیگر جهتِ فراهم نمودن آسایش و راحتی مشتریان خدمات مربوط به تعمیر یخچال سوزان در کرج طی کوتاه‌ترین زمان ممکن صورت خواهد گرفت.

هزینه تعمیر یخچال سوزان چقدر است!

جهتِ ارائه پاسخ به این پرسش شما نمی‌توان هزینهٔ ثابتی را عنوان کرد. زیرا هزینهٔ تعمیر یخچال سوزان در کرج برای مشتریان مختلف، متنوع بوده و با توجه به نوع خدمات و قطعات مصرفی مشخص می‌شود. لذا ما در این بینابین مفتخر هستیم که به شما کاربران گرامی این مورد را خاطر نشان شویم، کلّیهٔ خدمات ما در مجموعهٔ گروپ بنابر نرخ مصوب اتحادیه بوده و هیچ‌گاه هزینهٔ اضافی بر مشتریان تحمیل نخواهد شد.

عیب‌یابی و تعمیر یخچال سوزان

به منظور افزایش میزان آگاهی و بالابردن سطح دانش کاربران از یخچال و فریزر خود، کارشناسان ما در ادامهٔ این متن شیوهٔ عیب‌یابی و تعمیر یخچال سوزان را ذکر نموده‌اند. البته که شما می‌توانید در صورت وجود سؤالات بیشتر در این زمینه با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید. قطعاً کارشناسان ما می‌توانند بهترین پاسخ‌گوی به تمامی پرسش‌های شما باشند.

تعمیر نشتی آب یخچال‌ سوزان

علل گوناگونی امکان دارد منجر به نشتی آب یخچال‌ گردد. چون؛

مسدود بودن لوله ورودی آب و یا لوله تخلیه یخچال سوزان

یکی از مشکلات متداول در یخچال نسل جدید نشتی آب از یخچال می‌باشد. البته که این مشکل بیشتر در ارتباط با یخچال‌هایی که مجهز به سیستم یخ‌ساز می‌باشند، رُخ می‌دهد. در این قبیل از یخچال‌ها یک لوله آب به دستگاه وصل است که آب آشامیدنی و آب برای یخ‌سازی را تأمین می‌نماید و یک لوله که به هنگام یخ‌زدایی آب اضافی را به سوی سینی تخلیه سرازیر می‌نماید. هنگامی‌ که یکی از این لوله‌ها مسدود گردد، منجر به نشتی خواهد شد. دلیل مسدود شدن این لوله‌ها نیز می‌تواند ناشی از رسوبات آب در درون آن‌ها و یا قطع شدن و یخ‌زدن باشد! یکی از علائم بارز مسدود شدن لوله آب یخچال‌ کاهش میزان یخ‌های تولیدی به واسطهٔ یخچال است. چنانچه که اخیراً شما شاهد کم شدن مقدار حجم یخ‌های یخچال‌ سوزان خود بوده‌اید، این مشکل می‌تواند بیانگر مسدود بودن شیر آب باشد. به همان شکل که اشاره نمودیم یکی از علل اصلی مسدود شدن این لوله‌ها، یخ‌زدگی است. پس برای حل مشکل می‌‌توانید به مدّت زمان چهار الی پنج ساعت یخچال‌ خود را خاموش کنید تا یخ‌زدایی بشود. در صورتی‌ که مشکل برطرف نشود امکان دارد علّت از پارگی شلنگ آب باشد که نیاز به تعویض پیدا کند. شما در چنین شرایطی می‌توانید در راستای تعمیر یخچال سوزان در کرج با ما تماس بگیرید.

یخ‌زدگی اواپراتور یخچال سوزان

امکان دارد در کنار مشکلات نشتی آب متوجه برخواستن صداهایی چون؛ وِزوِز از یخچال بشوید. در چنین حالاتی به احتمال بسیار اواپراتور یخچال دچار یخ‌زدگی شده است و روند یخ‌زدایی نیز کمکی بدان نمی‌کند. در چنین حالاتی باید اواپراتور و کمپرسور یخچال مورد بررسی قرار گیرد. تکنسین‌های ما می‌توانند به راحتی با برداشتن پوشش بخش اواپراتور این مشکلات را بررسی کنند. بنابراین شما می‌توانید با خیالی آسوده جهتِ تعمیر یخچال سوزان در کرج با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

انسداد فیلتر یخچال سوزان

فیلتر یخچال یکی دیگر از بخش‌های مهم یخچال‌ و فریزر سوزان است که بایستی در فواصل زمانی مناسب تمیز بشود. چنانچه که این کار به صورت مرتب انجام نشود منجر به گرفتگی و انسداد آن خواهد شد و می‌تواند مشکلات عدیده‌ای چون؛ نشتی آب از یخچال را به دنبال داشته باشد. بنابراین اگر که فیلتر یخچال شما انسداد دارد می‌توانید با خارج نمودن و تمیز کردن آن، چنین مشکلاتی را برطرف کنید. ولی در صورتی که فیلتر دچار پوسیدگی شده باشد، باید جهتِ تعمیر یخچال سوزان در کرج اقدام بنمایید.

تعمیر تجمع یخ و برفک در یخچال و فریزر سوزان

انباشت یخ و برفک برروی هم در فریزر سوزان یکی از مشکلات متداول در تعمیر یخچال سوزان در کرج است. این مشکل می‌تواند منجر به بالا رفتن دمای دستگاه گردیده و سیستم برودتی آن را از کار اندازد. همچنین منجر به فاسد شدن مواد خوراکی و ایجاد بوی نامطبوع در درون یخچال خواهد شد. چند پیشنهاد ساده می‌تواند مشکل برفک فریزر شما را برطرف نماید؛ کاهش تعداد دفعات باز و بسته کردن درب یخچال، کاهش مقدار زمان بازنگه‌داشتن درب یخچال و رعایت حجم مواد غذایی درون فریزر! چرا که در صورت کم بودن حجم مواد غذایی درون فریزر‌، هوای بیشتری در درون آن جریان خواهد یافت و مقدار برفک بیشتری در داخل آن ایجاد می‌شود. حال نکته مهم دیگری که در رابطه با تجمع یخ و برفک در فریزر باید مدّنظر قرار بدهید؛ عدم پارگی و آسیب‌دیدگی لاستیک دور درب یخچال سوزان است. پس مطمئن شوید که لاستیک دور درب یخچال به خوبی منجر به بسته شدن درب یخچال می‌شود. زیرا وجودِ هرگونه مشکل در این قسمت، می‌تواند موجب ورود هوای گرم به داخل فریزر شده و سیستم برودتی آن را دچار برخی از مشکلات می‌کند. اگر که این مسئله در ارتباط با یخچال‌ و فریزر شما صدق می‌کند جهتِ تعمیر یخچال سوزان در کرج با ما تماس بگیرید تا مشکل به وجود آمده را برطرف کنیم.

رفع مشکل کار نکردن آب‌سرد کُن یخچال سوزان

آب‌سرد کُن یکی از قطعاتی می‌باشد که طی چند سال اخیر به یکی از ملزومات اصلی یخچال مبدل گردیده است. لذّت نوش جان کردن آبی خُنک و گوارا که همیشه در دسترس است نیاز و علاقه به بهره‌گیری از این سیستم را چندبرابر نموده است. ولی امکان دارد بنابر دلایل گوناگونی این قطعه دچار نقص شود. چند عامل بسیار مهم می‌تواند در کار نکردن آب‌سرد کُن یخچال تأثیرگذار باشد. که آن‌ها عبارت است از؛

  • خرابی شاسی آب‌سرد کُن یخچال.
  • وجودِ نقص در قسمت ترموستات.‌
  • عدم وجودِ آب کافی در آب‌سرد کُن.
  • نقص در عملکرد بُرد کنترلی دستگاه.
  • خرابی و یا مسدود بودن لوله ورودی آب.

هریک از موارد نام‌برده شده منجر می‌شود که آب‌سرد کُن یخچال‌ به خوبی کار نکند. بنابراین ابتدا مقدار آب درون مخزن آب‌سرد کُن و یا انسداد لولهٔ آب را مورد بررسی قرار بدهید. اگر که قسمت‌های ذکر شده هیچ‌ مشکلی نداشت، تکنسینی که جهتِ تعمیر یخچال سوزان در کرج به محل موردنظر شما اعزام شده است به بررسی قطعات اصلی‌تر چون؛ بُرد کنترل و ترموستات می‌پردازد.

تعمیر صدای بیش از اندازه یخچال

غالباً زمانی‌ که صدای بلندی از یخچال به گوش برخورد می‌کند بیان کننده بار اضافی یکی از قطعات می‌باشد. هنگامی که قطعه‌ای به علّت نقص عملکرد تحت فشار مضاعف باشد اغلب صدای بلندبالایی تولید می‌کند. در چنین شرایطی نوع صدایی که ایجاد می‌شود، می‌تواند در عیب‌یابی و تعمیر دستگاه تأثیرگذار باشد. اغلب تعمیرکارانِ مجرب با توجه به نوع صدای تولیدی تشخیص خواهند داد که کدامین قطعه دچار ایراد شده است. صدای شُرشُر آب، صدای زوزه کشیدن موتور دستگاه، صدایی چون؛ تَق‌تَق از بخش موتور یخچال، صدایی معمولی امّا بلندبالا از یخچال، هریک از این موارد به علّت خرابی و یا شُل شدگی برخی از قطعات است. اغلب مواردی که منجر به ایجاد صدای بیش از اندازه می‌شود، عبارت است از؛

  • وجودِ ایراد در قطعه‌ یخ‌ساز دستگاه.
  • نیاز به شارژ دوباره گاز یخچال و فریزر.
  • فرسودگی و آسیب‌دیدگی لوله‌های کمپرسور.
  • خرابی و معیوب شدن رله استارت یخچال سوزان.
  • خرابی و یا کثیفی‌ فن کندانسور‌، فن اواپراتور، فن کمپرسور.

حل مشکلات مصرف بسیار بالای برق یخچال‌

مقدار مصرف انرژی یخچال‌ و فریزر سوزان اعم از ساید بای ساید و… دویست و پنجاه وات الی چهارصد و هفتاد کیلووات ساعت در نوسان می‌باشد. پس بالاتر رفتن مقدار مصرف انرژی یخچال بیانگر چرخهٔ معیوب عملکرد یخچال است. حتماً صدای خاموش و روشن شدن خودکار یخچال به گوش شما رسیده است. در واقع هنگامی که مقدار برودت یخچال‌ به حد تنظیمی کاربر رسد، کمپرسور به گونه‌ای موقت خاموش خواهد شد. حال زمانی که دمای درون یخچال بالا رود، دوباره کمپرسور آغاز به خُنک کردن هوای داخلی خواهد کرد. چنانچه که سیم‌پیچی کمپرسور یا شیر انبساط مسدود گردیده باشد، عملکرد کمپرسور دچار برخی از مشکلات می‌شود. بدین هنگام کمپرسور به گونه‌ای پی‌درپی کار کرده و مقدار مصرف انرژی یخچال‌ بالا می‌رود. اگر که شما با مصرف انرژی بالای برق یخچال‌ روبه‌رو شدید، بهتر است با ما در مجموعهٔ گروپ تماس بگیرید. ما قطعاً می‌توانیم به بهترین حالت ممکن در راستای تعمیر یخچال سوزان در کرج اقدام کنیم.

رفع بوی بد درون یخچال

بوی بد یخچال تحت تأثیر عوامل متعددی است. نخستین موردی که می‌تواند بوی بد و نامطبوعی در فضای یخچال‌ شما ایجاد کند، میکروب‌ها و باکتری‌های ناشی از کپک و فساد مواد خوراکی می‌باشد. پس بهتر است همیشه یخچال خود را تمیز نگه‌دارید. ولی چنانچه که علی‌رغم تمیز بودن یخچال‌ باز هم بوی ناخوشایندی حس کردید، بایستی قطعات داخلی یخچال را بررسی کنید. بوی ناخوشایندی که امکان دارد در یخچال ایجاد شود، متفاوت می‌باشد. ما در ادامه به برخی از مهم‌ترین این موارد اشاره خواهیم کرد؛

پیچیدن بوی ناخوشایند شبیه به بوی ماهی در یخچال سوزان

خرابی فن یخچال، نقص در قسمت کمپرسور و سوختگی رله استارت یخچال‌ و سنسورها امکان دارد در درون یخچال ایجاد بوی رطوبت کند. در پایان بویی چون؛ بوی ماهی در درون یخچال متصاعد شود!

بوی شیمیایی در درون یخچال سوزان

امکان دارد در درون یخچال شما بویی چون؛ مواد شیمیایی پیچیده باشد. این مسئله ممکن است به علّت نشت گاز فریون یخچال باشد‌ البته گاز فریون عمدتاً بی‌بو می‌باشند. ولی زمانی که به علّت نقص یخچال این گاز دچار نشتی گردد، بوی مواد شیمیایی در درون یخچال ایجاد می‌شود.

بوی سوختگی در درون یخچال

چنانچه که در محفظه داخلی یخچال سوزان بوی سوختگی وجود دارد، به سرعت جهتِ تعمیر یخچال سوزان در کرج با ما تماس بگیرید. این بو امکان دارد به علّت گرم شدن بیش از اندازه سیم‌کشی برق دستگاه باشد. در صورتی که این مشکل به سرعت رفع نگردد، امکان دارد منجر به سوختن موتور یخچال بشود.

بوی پلاستیک سوخته درون یخچال

چنانچه که ترموستات یا رله استارت یخچال به درستی کار ننماید روند یخ‌زدایی به خوبی انجام نمی‌شود. بدین هنگام در دیواره‌های فریزر یخ‌ها متراکم می‌شوند. در چنین حالتی کویل اواپراتور یخچال‌ به شدّت گرم خواهد شد و علاوه بر عدم ایجاد خُنکی در یخچال، منجر به ایجاد بوی تند پلاستیک می‌شود‌.

آیا کمپرسور یخچال سوزان قابل تعمیر می‌باشد!

کمپرسور و یا همان موتور یخچال یکی از قطعات بسیار مهمی است که بیشترین میزان بار عملکرد یخچال را برعهده خود دارد. این قطعه بسیار مستحکم بوده و اغلب بیشتر از ده سال از جانب تولیدکنندگان گارانتی می‌گردد. ولی امکان دارد عواملی منجر به معیوب شدن این قطعه گردد. خوشبختانه این قطعه قابل تعمیر خواهد بود. البته بدیهی است که تعمیر آن کاملاً منوط بر عیب‌یابی فریزر، نوع ایراد کمپرسور و مهارت تعمیرکاران در راستای تعمیر یخچال سوزان در کرج است.

صحبت آخر

ما در مجموعهٔ گروپ جهتِ راحتی هرچه بیشتر شما تعمیر یخچال سوزان در کرج را در محل موردنظر شما ارائه می‌کنیم‌. متخصصان ما با شناخت و آگاهی کافی از انواع برندهای یخچال‌ می‌توانند در اسرع وقت با عیب‌یابی دقیق و کامل و تعمیر یخچال شما مشکلات به وجود آمده را برطرف کنند. تنها کافی است با ما در مجموعهٔ گروپ تماس حاصل فرمایید.

درخواست آنلاین تعمیر لوازم خانگی
تکنسین های ما در سریع ترین زمان با شما در تماس خواهند بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *