Search
Close this search box.

دانلود دفترچه راهنمای ماشین لباسشویی دوو

چکیده محتوا این صفحه

دانلود دفترچه راهنمای ماشین لباسشویی دوو

محصولات و لوازم خانگی برند دوو جزو لوازم خانگی های شناخته شده بازار می باشند. افراد زیادی این برند معتبر را، جهت خرید لوازم خانگی خود بر می گزینند. این برند تمامی محصولات و لوازم خانگی از قبیل لوازم آشپزخانه مانند ماشین لباسشویی، مایکروفر و غیره را، تولید می کند. از جمله لوازم پر طرفدار این برند ماشین های لباسشویی دوو هستند که، در ظرفیت های ٧ کیلویی، ٨ کیلویی الی ٩ کیلویی عرضه می شوند. جهت آشنایی بیشتر با این محصول می توانید اقدام به دانلود دفترچه راهنمای ماشین لباسشویی دوو نمایید. همراه ما باشید تا، با این محصول بیشتر آشنا شوید.

راهنمای راه اندازی ماشین لباسشویی دوو

یکی از بخش هایی که، در دانلود دفترچه راهنمای ماشین لباسشویی دوو می توان خواند، راهنمایی راه اندازی ماشین لباسشویی برند دوو است. برای شروع به کار و آغاز راه اندازی ماشین لباسشویی برند دوو باید گام های زیر را، دنبال کنید تا، ماشین لباسشویی دوو جهت بهره برداری آماده شود؛

  • ماشین لباسشویی را، از کارتن بسته بندی خارج کرده و فوم یا یونولیت های ضربه گیر را، از اطراف آن جدا نمایید.
  • ماشین لباسشویی با یک سری وسایل و تجهیزات همراه است. حتما چک کنید که، تجهیزات ذکر شده در دفترچه راهنمای آن همراه باشد.
  • محل نگهداری دستگاه ماشین لباسشویی نباید بیش از حد سرد باشد.
  • فاصله بین ماشین لباسشویی را، با اطراف حفظ نمایید. فاصله مناسب بین ماشین لباسشویی از اطراف دو سانتی متر و از پشت دستگاه تا دیوار حدود ده سانتی متر است.
  • پس از دانلود دفترچه راهنمای ماشین لباسشویی دوو به یک نکته خواهید رسید. اگر آب ورودی به ماشین لباسشویی دوو آب فشار قوی است، باید ءب ورودی به دستگاه را، به صورت دستی تنظیم نمایید.

به منظور اطمینان از نصب صحیح و طراز بودن ماشین لباسشویی دوو، بخش بالایی آن را، به سمت خود و رو به جلو تکان دهید. در صورت ثابت بودن اطمینان پیدا خواهید کرد که، دستگاه به درستی نصب شده و تراز است.

راهنمای راه اندازی ماشین لباسشویی دوو

روش متصل نمودن لوله های آب به ماشین لباسشویی دوو

به هنگام دانلود دفترچه راهنمای ماشین لباسشویی دوو روش اتصال لوله های آب به این ماشین لباسشویی را، فرا خواهید گرفت. ماشین لباسشویی برند دوو برای اتصال به لوله های آب دو ورودی دارند. معمولا یک ورودی را، جهت اتصال به لوله آب سرد و ورودی دوم را، به لوله آب گرم وصل می نمایند.

در صورتی که، ماشین لباسشویی برند دوو از نوع قدیمی و دارای تنها یک ورودی می باشد باید این ورودی را، به لوله آب سرد وصل نمایید. همچنین، ورودی آب گرم ماشین لباسشویی را، ببندید.

بیشتر بخوانید: تعمیر یخچال در شمال تهران

روش اتصال ماشین لباسشویی دوو به برق

یکی از مواردی که، با دانلود دفترچه راهنمای ماشین لباسشویی دوو با آن آشنا می شوید، نحوه اتصال این ماشین به جریان برق است. اتصال ماشین لباسشویی برند دوو به جریان برق همانند سایر ماشین های لباسشویی است و از طریق گام های ذیل می توان آن را، به انجام رساند؛

  • بر روی ماشین‌ های لباسشویی دوو یک برچسب مصرف انرژی وجود دارد. پیش از اتصال ماشین لباسشویی به جریان برق از هماهنگ بودن درجه انرژی این ماشین لباسشویی با ولتاژ برق منزل خود اطمینان حاصل نمایید.
  • پریزها، کابل ها و سیم های برق در ماشین لباسشویی دوو بایستی دارای قابلیت انتقال بار الکتریکی به بیشترین حد ممکن را، دارا باشند.
  • ماشین لباسشویی دوو را، به طور مستقیم به برق وصل نمایید و از به کار گیری سه راهی و رابط جدا خودداری کنید.
  • حتما کنترل نمایید که، پریز برق ماشین لباسشویی دارای سیم ارت باشد. در غیر این صورت حتماً از سیم ارتی که، در پشت دستگاه متصل شده برای اتصال ماشین لباسشویی به برق استفاده کنید.

روش تراز نمودن ماشین لباسشویی دوو

از جمله مواردی که، با دانلود دفترچه راهنمای ماشین لباسشویی دوو به آن اشاره شده است، نحوه تراز نمودن ماشین لباسشویی دوو می باشد. اولین گام در تراز نمودن ماشین لباسشویی دوو، سفت نمودن پایه های آن در جای مخصوص خود و بستن پیچ های پایه ها می باشد.

به منظور اطمینان حاصل کردن از تراز بودن ماشین لباسشویی دوو، چهار پایه های دستگاه را، فشار داده تا، از محکم بودن آن ها مطمئن گردید.

در صورتی که، احساس می کنید نیاز است تا، چهار پایه ماشین لباسشویی مجددا تنظیم شوند، پیچ های آن ها را، باز کرده پایه ها را، بپیچانید و مجددا ببندید. پس از اطمینان از تراز بودن پایه های ماشین لباسشویی، با استفاده از اهرم تعبیه شده آن ها را، قفل کرده تا، ثابت بمانند.

روش تراز نمودن ماشین لباسشویی دوو

راهنمای کدهای صفحه نمایشگر ماشین لباسشویی دوو

پس از دانلود دفترچه راهنمای ماشین لباسشویی دوو و مطالعه آن با کلیه کدهای ماشین لباسشویی دوو آشنا خواهید شد. این کدها به منظور اطلاع از عملکرد ماشین لباسشویی، خطاها و مشکلات آن بر روی صفحه نمایشگر روی بدنه ماشین لباسشویی ظاهر می شوند. برخی از این کد ها به شرح زیر هستند؛

  • دکمه satrt و pause مربوط شروع عملیات شست و شو و توقف آن است.
  • دکمه pre wash به معنی برنامه ابتدایی شست و شوی لباس ها می باشد.
  • دکمه crease care به معنی اتو کشی لباس ها و پیشگیری از چروک شدن آن ها است.
  • دکمه rinse نشانگر عملیات آبکشی ماشین لباسشویی دوو می باشد.
  • دکمه temp به معنی دمای آب است. تمامی نکات مربوط به این دکمه را، با دانلود دفترچه راهنمای ماشین لباسشویی دوو پیدا خواهید کرد.
  • دکمه spin به معنای سرعت چرخش ماشین لباسشویی است.
  • دکمه silent wash برای انجام عملیات شست و شو بدون صدا می باشد.
  • دکمه cotton مخصوص شستن لباس های کتان است.
  • دکمه duvet مخصوص شستن لحاف و پتو است.
  • دکمه baby care مختص شست و شوی لباس های کودک می باشد.
  • دکمه gentie care به منظور استفاده از خشک کن با دور کند و آرام استفاده می شود.
  • دکمه sport ware برا انجام عملیات شست و شوی لباس های ورزشی است.
  • دکمه cotton eco به معنی شست و شوی اقتصادی لباس های از جنس کتان است.

با دانلود دفترچه راهنمای ماشین لباسشویی دوو قادر خواهید بود با کلیه دکمه های ماشین لباسشویی دوو و عملیات آن ها آشنا شوید. همچنین، در صورت مواجه شدن با مشکل در ماشین لباسشویی دوو و نیاز به ریست نمودن آن می توانید با دانلود دفترچه راهنمای ماشین لباسشویی دوو این کار را، انجام دهید.

کلام پایانی

با دانلود دفترچه راهنمای ماشین لباسشویی دوو می توان با طرز کار با این دستگاه آشنا شد. همچنین، در صورت نیاز آن را، ریست نمود. ولیکن، بهتر است در صورت نیاز به تعمیر ماشین لباسشویی دوو و یا عدم اطلاع از نحوه نصب آن، با تعمیرکار خبره تماس بگیرید.

گروه تعمیر کار گروپ یک گروه کاملا خبره و تخصصی است که، انجام صفر تا صد عملیات نصب و تعمیر ماشین های لباسشویی دوو و سایر برندها را، به بهترین شکل ممکن انجام می دهند. در صورت نیاز به تعمیر و رفع نواقص لوازم خانگی می توانید با این گروه در تماس باشید.

درخواست آنلاین تعمیر لوازم خانگی
تکنسین های ما در سریع ترین زمان با شما در تماس خواهند بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *