Search
Close this search box.

رفع ارور e8 لباسشویی اسنوا

چکیده محتوا این صفحه

رفع ارور e8 لباسشویی اسنوا

رفع ارور e8 لباسشویی اسنوا موضوع مورد بحث در این مقاله است ، اگر ماشین لباسشویی اسنوا شما نیز به تازگی این خطا را نشان میدهد نگران نباشید ، در این مقاله با ما همراه شوید ، تا با علت و راه های برطرف نمودن آن آشنا شوید .

علت ارور e8 لباسشویی اسنوا

در نخستین بخش از مقاله رفع ارور e8 لباسشویی اسنوا ، شما را با دلایل مختلف این ارور آشنا می کنیم . ماشین لباسشویی اسنوا نیز همانند سایر همتایان خود ، برای نشان دادن وجود مشکل در دستگاه ، از کدهای گوناگون استفاده می کند .

یکی از کدهای رایج در این دستگاه کد e8 است ، زمانی که بخش های مختلف دستگاه اختلال پیدا کند ، این کد ظاهر می شود . این کد به دلایل مختلفی در صفحه نمایش لباسشویی اسنوا ظاهر می گردد ، که با توجه به علت رفع ارور e8 لباسشویی اسنوا نیز متفاوت می باشد . ‌این ارور اغلب به دلیل ایراد در برد دستگاه ، اختلال در موتور و سیم کشی ظاهر می شود ‌.

البته علت نمایان شدن این ارور به همین چند مورد مربوط نمی شود ، در ادامه مطلب بیشتر به دلایل پدیدار شدن این ارور صحبت می کنیم .‌ علل رایج خطای e8 در لباسشویی اسنوا عبارتند از ؛

  • البسه زیاد : اگر بیش از گنجایش دستگاه درون دیگ آن لباس قرار دهید ، با این ارور مواجه می شوید . برای رفع ارور e8 لباسشویی اسنوا ناشي از لباس زیاد ، باید دستگاه را از برق بکشید ، تا باز شدن درب منتظر بمانید ، نصف لباس ها را بیرون بیاورید و مجددا دستگاه را روشن کنید .
  • ایراد در موتور : یکی از نگران کننده ترین علل خطای e8 لباسشویی اسنوا ، خرابی موتور است . موتور مهم‌ترین بخش دستگاه می باشد که تمام قطعات تحت فرمان موتور، وظایف خود را انجام می دهند . اگر موتور لباسشویی آسیب دیده ، برای تعمیر آن باید از تعمیرکاران متخصص لباسشویی اسنوا کمک بگیرید .
  • ایراد در کلکتور : یکی دیگر از دلایل بروز این خطا خرابی کلکتور دستگاه می باشد . آرمیچر لباسشویی مجهز به تعدادی ورقه مسی است ، که مسئولیت این ورقه ها ایجاد جریان مثبت و منفی در دستگاه می باشد .‌

در صورتی که در شیارهای ما بین ورقه های مسی ، اتصالی رخ دهد ، این ارور نمایان می شود . ترجیحا برای رفع ارور e8 لباسشویی اسنوا به علت این ایراد ، حتما با یک مرکز تعمیر حرفه ای تماس بگیرید .

  • قطعی سیم کشی : اگر در سیم کشی یا سوکت دستگاه قطعی رخ دهد ، این کد روی صفحه نمایش ظاهر می شود ، علت قطعی نیز لرزش زیاد یا قدیمی بودن دستگاه است .
  • خرابی برد : بسیاری اوقات نیز این خطا به دلیل نوسان برق و اختلال در برد ، ظاهر می شود . رفع ارور e8 لباسشویی اسنوا ناشی از خرابی برد بسیار ساده و آسان است ، برای ده دقیقه دو شاخه دستگاه را از پریز بکشید و دوباره آن را به پریز وصل و دستگاه را روشن کنید ، یا اینکه دستگاه را ریست کنید . اگر مشکل با راه اندازی مجدد حل نشد ، از تعمیرکاران متخصص لباسشویی اسنوا کمک بخواهید .

 

علت ارور e8 لباسشویی اسنوا

بیشتر بخوانید: تعمیر یخچال ساید بای ساید

روش‌ های رفع ارور e8 لباسشویی اسنوا

در مطلب بالا با علل ظاهر شدن کد e8 آشنا شدید و به صورت جزئی نیز با راه رفع ارور e8 لباسشویی اسنوا در هر مشکلی صحبت کردیم . در این بخش به طور مفصل راجع به راه های برطرف کردن هر ایراد صحبت می کنیم . روش های برطرف نمودن ارور e8 عبارتند از ؛

  • رفع ایراد موتور : اگر خطای e8 به دلیل ایراد در موتور دستگاه باشد ، باید در اسرع وقت نسبت به تعمیر یا تعویض آن اقدام کرد . البته این قطعه را باید به یک مرکز تعمیر مورد اعتماد و حرفه ای بسپارید ؛ زیرا ممکن است برخی مراکز سودجو ، از موتور مستهلک به جای موتور نو و اورجینال استفاده کنند ، که مجددا مجبور به پرداخت هزینه برای تعویض موتور خواهید شد .
  • رفع ایراد سیم کشی : اگر ارور e8 ناشی از قطعی سیم کشی و هر گونه مشکلی در این بخش باشد ، برای برطرف نمودن آن باید دوباره لباسشویی را سیم کشی نمود .
  • رفع ایراد برد : اگر برد لباسشویی اسنوا ایراد داشته باشد ، با ارور e8 مواجه می شویم . اگر ارور ناشی از نوسانات برق باشد برای برطرف نمودن آن ، دستگاه را خاموش و به مدت ده دقیقه از پریز برق جدا کنید و پس از طی این زمان مجددا آن را به برق وصل کنید .

اگر با اینکار همچنان این ارور ظاهر شد ، برای برطرف کردن کد خطا e8 لباسشویی اسنوا ناشي از ایراد در برد ، باید با یک مرکز تعمیر حرفه ای برای برطرف نمودن این مشکل تماس بگیرید . از آنجایی که برد حکم‌ مغز دستگاه شما را دارد ، تعمیر و تعویض آن را به افراد حرفه ای بسپارید ، تعمیر اشتباه و استفاده از قطعه غیر اورجینال صدمات زیادی به لباسشویی وارد می کند .‌

روش‌ های رفع ارور e8 لباسشویی اسنوا

هزینه رفع ارور e8 لباسشویی اسنوا

زمانی خرابی ماشین لباسشویی و مواجه شدن با ارورهای مختلف ، هزینه تعمیر آن مهم‌ترین دغدغه کاربران است . هزینه رفع ارور e8 لباسشویی اسنوا به عوامل مختلفی بستگی دارد ‌.

اولین عاملی که در هزینه تعمیر لباسشویی نقش دارد ، قطعه آسیب دیده است . یقینا هزینه تعمیر موتور گران تر از سیم کشی دستگاه خواهد بود . عامل دیگر نیاز به تعمیر و تعویض قطعات می باشد ، هزینه تعویض بالاتر از هزینه تعمیر است .

در نهایت دستمزد تعمیرکار نیز در هزینه برطرف نمودن ارور e8 لباسشویی نقش دارد ، متاسفانه نرخ واحدی برای تعیین دستمزد تعمیرکاران وجود ندارد و نمی توان قیمت واحدی را در نظر گرفت .

هزینه رفع ارور e8 لباسشویی اسنوا

سخن پایانی

مقاله رفع ارور e8 لباسشویی اسنوا توسط تیم تعمیر شرکت تعمیرکار گروپ نوشته شده است ، تا نگرانی شما را راجع به ظاهر شدن این مشکل برطرف کند ‌.

اگر هر گونه اختلال و مشکلی در کارکرد ماشین لباسشویی شما پیش آمده است ، با شرکت تعمیرکار گروپ تماس بگیرید ، تا با هزینه مناسب و استفاده از قطعات مرغوب ، دستگاه شما را تعمیر کنند .

بیشتر بخوانید: عیب یابی کولر گازی

درخواست آنلاین تعمیر لوازم خانگی
تکنسین های ما در سریع ترین زمان با شما در تماس خواهند بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *