Search
Close this search box.

علت خاموش شدن ناگهانی ماشین لباسشویی ال جی چیست ؟

چکیده محتوا این صفحه

علت خاموش شدن ناگهانی ماشین لباسشویی ال جی چیست ؟

خاموش شدن ناگهانی ماشین لباسشویی ال جی از مشکلاتی است ، که برای بیشتر کاربران این ماشین اتفاق افتاد . این مشکل ، شاید به معنای ضعیف شدن راندمان محصول باشد ، اما در حقیقت به افراد در بهینه سازی تجهیز کمک می کند .

از خاموش شدن ناگهانی این دستگاه نترسید ، می توانید با انجام اقدامات ساده مثل تعویض دو شاخه محصول ، اتصال آن را به شبکه برق تقویت کنید . بدین ترتیب حداقل تعداد دفعات این مشکل در ماشین لباسشویی شما کمتر می شود .

در ادامه مبحث درباره علل خاموش شدن ناگهانی این تجهیز صحبت می کنیم ، با ما همراه شوید .

بیشتر بخوانید: صفر تا صد تراز کردن انواع ماشین لباسشویی

علت خاموش شدن ناگهانی ماشین لباسشویی ال جی

ماشین لباسشویی برند ال جی در بازار کولاک به راه انداخت . این ماشین به نسبت محصولات سایر برند ها ، قدرتمند تر است . همچنین ، در حین فعالیت و شست و شوی لباس ها خطای آن کمتر می باشد .

خاموش شدن ناگهانی ماشین لباسشویی ال جی از رایج ترین ارور های این وسیله است . این مشکل با این که زیاد خطرناک نیست ، اما عملکرد سیستم را مختل می کند . اگر در مواقعی که عجله دارید ، این اتفاق بیافتد عکس العمل شما چیست ؟

مسلما کلافه می شوید ، چراکه این مشکل فراتر از تصور شما است . در ذیل به چند علت رایج خاموش شدن ناگهانی ماشین لباسشویی ال جی اشاره می کنیم :

  • مشکلات الکتریکی : قطع برق ، خرابی سیم کشی یا خرابی برد الکتریکی دستگاه به بروز این مشکل دامن می زند .
  • حفاظت از حرارت : به دلیل گرمای بیش از حد ، ماشین لباسشویی به منظور جلوگیری از آسیب به صورت خودکار خاموش می شود .
  • مشکل از ترموستات : ترموستات یک قطعه کنترل دما در دستگاه است . در صورت خرابی یا عدم کارکرد صحیح آن ، ماشین لباسشویی خاموش می شود .
  • مشکلات در مدار : اگر مدار های الکترونیکی یا کنترلر دستگاه خراب باشد ، منجر به خاموشی ناگهانی ماشین لباسشویی می گردند .
  • و …

علت خاموش شدن ناگهانی ماشین لباسشویی ال جی

آیا خاموش شدن ناگهانی ماشین لباسشویی ال جی خطرناک است ؟

خاموش شدن ناگهانی ماشین لباسشویی ال جی به طور کلی به تنهایی خطرناک نیست ، اما نشانه ای از وجود مشکلات فنی یا الکتریکی در دستگاه است . هر گونه مشکلی در ساختمان دستگاه ، مخرب و خطرناک می باشد .

برخی از مشکلات ماشین ال جی ساده هست و با تعویض قطعات معیوب یا رفع خرابی‌ ها مانند ؛ سوئیچ برق بهبود پیدا می کنند . اما در بیشتر اوقات به دلیل بی توجهی به سرویس ها ، مشکلات پیچیده ‌تری برای سیستم رخ می‌ دهد ‌. در چنین مواقعی برای بازیابی قدرت و توان دستگاه بایستی از مختصصین حوزه یاری بجویید .

مشکلات فنی و الکتریکی مثل خاموش شدن ناگهانی ماشین لباسشویی ال جی را جدی بگیرید . در صورت لزوم اقدام به تعمیرات لازم کنید . نه فقط برای تعمیر دستگاه بلکه جهت نصب ماشین در ساختمان نیز از یک تکنسین ماهر کمک بگیرید ‌.

بدین ترتیب از همان ابتدای نصب در ساختمان بدون بروز کوچک ترین اروری ، پرقدرت به فعالیت خود ادامه می دهد . همچنین تا حد قابل توجهی بر عمر مصرف آن افزوده می شود .

آیا خاموش شدن ناگهانی ماشین لباسشویی ال جی به تعمیر آن منجر می گردد ؟

در برخی اوقات از کار افتادن ناگهانی ماشین لباسشویی ال جی به تعمیر دستگاه منجر می شود . البته نیازمندی دستگاه به سرویس های پیشرفته بستگی به شدت تخریب این مشکل دارد . در صورتی که خاموش شدن ناگهانی ماشین به علت مشکلات فنی باشد ، احتمالاً باید دستگاه را تعمیر کرد .

اگر دستگاه شما هنوز تحت گارانتی است ، خدمات پس از فروش ال‌ جی به شما تعلق می گیرد . بنابراین حتما مشکل را با شرکت در میان بگذارید . در صورت لزوم به سرویس ، شرکت با تقبل هزینه ناچیزی مسئولیت این فرآیند را قبول می کند .

 

اگر دستگاه خارج از دوره گارانتی می باشد ، یا مشکل به علت استفاده نادرست است ، می ‌توانید با موسسه خدماتی تعمیرکار گروپ تماس بگیرید . قبل از هر گونه اقدامی برای رفع این مشکل ، نظر متخصصین این حوزه را بپرسید .

آیا خاموش شدن ناگهانی ماشین لباسشویی ال جی خطرناک است ؟

 

اگر ناگهانی ماشین لباسشویی ال جی خاموش شد ، چه باید کرد ؟

خاموش شدن ناگهانی ماشین لباسشویی ال جی برای برخی از افراد غیرمنتظره است . تمامی افراد از ابزارآلات برقی ، کاری سرعتی بدون بروز کوچک ترین اختلالی در نظر دارند .

در صورتی که یکدفعه ماشین از کار می افتد ، شست و شوی لباس ها نیز تعطیل می شود . در چنین مواقعی موارد ذیل به شما کمک می کند ، تا گیج و سردرگم نشوید :

  • بررسی منبع تغذیه : ابتدا منبع تغذیه ( برق ) را بررسی کنید ، تا از اتصال آن به شبکه جریان مطمئن شوید .
  • بررسی ضمانت نامه : اگر ماشین لباسشویی ال جی تحت گارانتی است ، برای وقوع با این مشکل طبق دفترچه راهنما پبش روید ‌. گاهی اوقات خاموش شدن ناگهانی ماشین ال ‌جی دستگاه تحت پوشش گارانتی با تقبل کمترین هزینه ای رفع و رجوع می گردد .
  • بررسی مشکلات احتمالی : اگر منبع تغذیه به درستی کار می ‌کند و همچنان ماشین لباسشویی خاموش می‌ باشد ، مشکل از برد دستگاه است . برای رفع این مشکل تنها از کارشناسان این حوزه کمک بگیرید .
  • ایمنی : قبل از عملیات تعمیر و بررسی مطمئن شوید که ماشین لباسشویی خاموش است و به منبع تغذیه متصل نیست . همچنین به نکات ایمنی فردی نیز پایبند باشید .

اگر بعد از خاموش شدن سیستم ، دود از ماشین لباسشویی بلند شد ، به هیچ وجه نزدیک دستگاه نشوید . در اسرع وقت با یک موسسه خدماتی مجرب همچون تعمیرکار گروپ تماس بگیرید و مشکل تان را با آنان در میان بگذارید .اگر ناگهانی ماشین لباسشویی ال جی خاموش شد ، چه باید کرد ؟

 

سخن پایانی

تعمیرکار گروپ از ده ها کارشناس مجرب تشکیل شده است ، که آماده خدمات رسانی به مردم در هر ساعت از شبانه روز هستند . با مراجعه به وب سایت شرکت می توانید با تقبل هزینه ناچیزی توان و قدرت دستگاه را بازیابی کنید .

بیشتر بخوانید: تفاوت برد اینورتر و معمولی در لوازم خانگی

درخواست آنلاین تعمیر لوازم خانگی
تکنسین های ما در سریع ترین زمان با شما در تماس خواهند بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *